Ballon van de zaak
Veel bedrijven kiezen voor een eigen ballon. Dit heeft twee voordelen. Ten eerste wordt de naamsbekendheid van uw bedrijf of merk vergroot. Er hangt immers iedere keer dat u vaart een groot reclamebord dat alle ogen op zich gericht weet in de lucht. En bij een gemiddelde ballonvaart wordt 25 kilometer afgelegd! Kortom: grote zichtbaarheid voor uw merk. Merken als Olijslager, Brunel, Bjuster bier, Jumbo, Services for ICT, Brightcare, Ultramagic Balloons, ABN AMRO en Oostappen gingen u voor!
Het tweede voordeel van een eigen ballon is dat u met gasten kunt varen die u een onvergetelijke avond bezorgt. U kunt een ballon laten bouwen met uw eigen ontwerp of logo, het Noordelijk Ballonvaartcentrum doet de algehele vaartuitvoering en het onderhoud van de ballon.
Official dealer Ultramagic Balloons.
Doordat we dealer zijn van Ultramagic Balloons kunne wij het complete aankooptraject van uw luchtballon verzorgen. Van het eerste ontwerp tot en met de eerste vaart van uw luchtballon.
Neem contact op